Autor: Maciej Ostrowski

BANK 2022/11

Raport Specjalny | IT@BANK 2022 – ServiceNow | EX i CX idą w parze. Pozytywne doświadczenie klienta zależą od pracownika

W wielu przedsiębiorstwach i branżach to właśnie pracownicy tworzą najbardziej wartościowy interfejs z klientem, decydując przy tym, ile czasu, uwagi i zaangażowania poświęcą indywidualnym sprawom odbiorców marki. W ten sposób Employee Experience (EX) powoli staje się elementem strategii i działań firm, który ściśle musi współpracować z Customer Experience (CE). Dla przedsiębiorstw oznacza to konieczność jednoczesnej koncentracji na klientach i pracownikach – bo utrzymanie jednych leży w rękach drugich.

CZYTAJ WIĘCEJ
BANK 2018/11

IT@BANK 2018: Nowe wyzwania dla działów finansowych w bankach

W erze transformacji cyfrowej banki muszą wprowadzać innowacje znacznie szybciej niż kiedyś. W obliczu trendów, takich jak np. otwarta bankowość, muszą świadczyć klientom nowe rodzaje usług, aby utrzymać konkurencyjność. Klienci coraz częściej korzystają z bankowości mobilnej. W związku z tym banki muszą dysponować elastycznymi środowiskami informatycznymi, które można szybko zaktualizować lub rozszerzyć i które umożliwiają realizację nowych projektów w ciągu tygodni, a nie miesięcy czy lat.

CZYTAJ WIĘCEJ
STRONA 1 Z 1